Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat o krátkodobý nebo dlouhodobý propad záleží na zkušenostech,…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…
V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…
Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…
Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…