Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám nevyplatí z hlediska času, financí, vynaložené energie a stresu. Vaším…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…
Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…
Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…