Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje obratnost, není však nemožné. Každá…
Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti…
Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného…
Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…
V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…
Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…
Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…
Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…
Při omezeném rozpočtu je třeba věnovat získávání potenciálních zákazníků…
Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…
Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…