Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nákladných zákazníků bez ztráty reputace

Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje obratnost, není však nemožné. Každá…

Není zákazník, není byznys

Článek v rámci předplatného Není zákazník, není byznys

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikajíc&…

Jak překonat námitky zákazníků?

Článek v rámci předplatného Jak překonat námitky zákazníků?

Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti…

Tajemství jednání s problematickými klienty

Článek v rámci předplatného Tajemství jednání s problematickými klienty

Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…

Jak na problémové zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…

Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Článek v rámci předplatného Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…

10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Článek v rámci předplatného 10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…

Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

Článek v rámci předplatného Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…

10 cest k získávání zákazníků v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného 10 cest k získávání zákazníků v ekonomické recesi

Při omezeném rozpočtu je třeba věnovat získávání potenciálních zákazníků…

7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…

9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Článek v rámci předplatného 9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…

Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…

Výpis 16781690 z celkem 1891