Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při komunikaci se zákazníky, musíte jim ve vaší firmě poskytnout dobré zkušenosti. Vyžaduje to plný…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…
Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…
Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…
Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…