Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou dosáhnout, dokáží-li jednoduše poděkovat. Článek shrnuje osm příležitostí, jak efektivně…

3 tipy pro přilákání více klientů

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro přilákání více klientů

Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů.…

Deset tipů pro efektivní prodej

Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro…

Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci

icon Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci

1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají…

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…

K čemu zmocňujete své obchodníky?

K čemu zmocňujete své obchodníky?

Řada firem si myslí, že „zmocňování“…

Důvěryhodnost se počítá

Důvěryhodnost se počítá

Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…

Co na vás zákazníci nesnášejí?

Článek v rámci předplatného Co na vás zákazníci nesnášejí?

Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…

Jak budovat loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak budovat loajalitu zákazníků

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…

Zákazníci nejsou rodina

Článek v rámci předplatného Zákazníci nejsou rodina

Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…

Jak na jednání u oběda

Článek v rámci předplatného Jak na jednání u oběda

Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…

Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Článek v rámci předplatného Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Každá firma má zákazníky, kteří od n&…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…

Výpis 17171729 z celkem 1891