Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde především o to, oslovit správného člověka, jasně formulovat, o co jde, a také zaujmout čtenáře…
Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…
- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…
- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…