Marketing - zprávy z HR

Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také vyšší ceny než konkurence a začíná ztrácet svůj podíl na trhu. Jak jej může zase zvýšit,…

Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Článek v rámci předplatného Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…

Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…

Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…

Jak chytit opatrné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak chytit opatrné zákazníky

Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…

Šest rad pro budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Šest rad pro budování kontaktů

Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…

Zmlkni a prodávej

Článek v rámci předplatného Zmlkni a prodávej

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…

Pět kroků k loajálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět kroků k loajálním zákazníkům

Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…

Výpis 17561768 z celkem 1891