Marketing - zprávy z HR

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění přáním a potřebám zákazníků. Nákupní chování zákazníků ovlivňují především dva druhy…

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…

Kolik e-mailů je příliš?

Článek v rámci předplatného Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…

Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Článek v rámci předplatného Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…

Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Článek v rámci předplatného Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Zákazníci na celý život

Článek v rámci předplatného Zákazníci na celý život

Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…

Jak být přátelštější k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…

5 rad pro budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 rad pro budování loajality zákazníků

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…

Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…

Výpis 17821794 z celkem 1891