Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění přáním a potřebám zákazníků. Nákupní chování zákazníků ovlivňují především dva druhy…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…
Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…
Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…