Marketing - zprávy z HR

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník zaslal e-mail, příslušný pracovník na něj odpověděl a transakce…

Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…

Tajemství úspěšných prezentací

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěšných prezentací

Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…

Klíč k loajalitě zákazníků

Klíč k loajalitě zákazníků

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…

Posloucháte?

Článek v rámci předplatného Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím…

Stížnost jako příležitost

Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…

Být první se vyplatí

Článek v rámci předplatného Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…

Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Článek v rámci předplatného Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…

Zdarma k novým zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdarma k novým zákazníkům

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…

Měříme spokojenost zákazníků

Článek v rámci předplatného Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…

Proč dobře znát zákazníky

Článek v rámci předplatného Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…

Výpis 18081820 z celkem 1891