Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník zaslal e-mail, příslušný pracovník na něj odpověděl a transakce…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…