Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám obrovské výhody na základě toho, že získají detailnější pohled na své zákazníky. Firmy tak…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…
Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…