*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost spotřebitelů. Propagovaný výrobek se díky své osobitosti stává prostředkem ke změně osobnosti,…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…
Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…
Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…