Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Svůj k svému

*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost spotřebitelů. Propagovaný výrobek se díky své osobitosti stává prostředkem ke změně osobnosti,…

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…

Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Článek v rámci předplatného Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…

Kudy na zákazníka

Kudy na zákazníka

Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…

Proč poslouchat zákazníka

Článek v rámci předplatného Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…

Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Článek v rámci předplatného Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Velká změna v obchodování

Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Článek v rámci předplatného Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…

Výpis 18471859 z celkem 1891