Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…

Neschovávejte se zákazníkům

Článek v rámci předplatného Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…

Chce to strategii

Článek v rámci předplatného Chce to strategii

O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…

Jak přijmout správného obchodníka

Článek v rámci předplatného Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…

Desatero etického prodeje

Desatero etického prodeje

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…

Profesionální prodej

Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…

Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Článek v rámci předplatného Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

Efektivní prodejní prezentace

Článek v rámci předplatného Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Výpis 18731885 z celkem 1891