Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…
O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…
Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…
Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…
Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…
Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…
Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…
Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…
Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…