Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status quo, potažmo neochota klientů status quo narušit. Přesvědčit zákazníka, aby se odvážil…
Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…
Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali…
Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických…
Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a…
Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…
K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od…
Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád…