Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní zkušenost klienta, kterou firma sdílí na svých webových stránkách…
Žijeme v době, kdy se bez cizojazyčné komunikace neobejdeme, a to téměř v…
Současná situace a pandemická opatření poslaly velkou část pracovníků na…
Jedním z nejúčinnějších psychologických triků, které vám pomohou se plně…
Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní…
Prokrastinace, neboli chronické odkládání povinností na úkor méně…
Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v …
Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy…
Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte…
Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…