Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu. Ve většině případů je však ideální, pokud se s klientem můžete sejít osobně. Jestliže je…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …
Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…
I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly,…
To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…