Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Prodej a úspěch v obchodním světě jsou primárně otázkou nastavení mysli.…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…