Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku…

Článek v rámci předplatného 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného 5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…

Článek v rámci předplatného Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k přípravě úderné 3minutové prezentace

Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku…

Článek v rámci předplatného Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…

Článek v rámci předplatného Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele

Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…

Článek v rámci předplatného 3 chyby, kterých se vyvarovat při tvorbě cen

Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…

Výpis 10671079 z celkem 1896