Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku…
Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…
Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…
Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…