Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se nevyjadřuje, se vším pasivně souhlasí, nakonec ale nabídku odmítne…

Martin Kalenda, Image Lab

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak lépe přesvědčit

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…

Článek v rámci předplatného Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás

Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Jděte za hranice své komfortní zóny

Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…

Článek v rámci předplatného Specifika prodeje velkým korporacím

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme

Článek v rámci předplatného Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme

Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou…

Článek v rámci předplatného Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016

S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…

Článek v rámci předplatného 10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako…

Článek v rámci předplatného Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle…

Článek v rámci předplatného 8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny…

Výpis 10801092 z celkem 1895