Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se nevyjadřuje, se vším pasivně souhlasí, nakonec ale nabídku odmítne…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…
Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou…
S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok…
Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…
Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako…
Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle…
Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny…