Následující tipy zveřejnil server INC.com.
Obraťte se na stávající zákazníky
Mnozí obchodníci jsou natolik soustředěni na hledání nových klientů, že si neuvědomují, jaký poklad představuje jejich současná klientela. Stávajícím zákazníkům byste se měli věnovat průběžně a vždy, ale je to právě v období útlumu, kdy byste se s nimi měli spojit, promluvit si o tom, jak se jim daří, co plánují a jak se jim líbí vaše služby. Z těchto hovorů potom mohou vzniknout nové obchody nebo alespoň podněty pro to, co by se dalo z vaší strany dělat jinak.
Hledejte nové cesty a způsoby
Obchodníci často hledají problémy v detailech. Systému, který doteď úspěšně používali, věří natolik, že se bojí na něm cokoliv většího změnit. Doba se ale mění, trendy se vyvíjejí a je potřeba reagovat na aktuální situaci. Žádný obchodní model nevydrží navždy. Propad v prodeji je proto vaše šance udělat si audit stávajícího systému a zkusit některé věci dělat zcela nově a jinak.
Inovujte a vzdělávejte se
Možná jste se tolik soustředili na obchod, že jste zapomněli sledovat, kam se posunula konkurence či jaké moderní technologie jsou momentálně na trhu. Nyní máte čas inovovat váš produkt nebo způsob, jakým jednáte se zákazníky. Zjistěte, jaké jsou novinky, nové trendy, inovace. Prozkoumejte váš web, jestli nepůsobí zastarale nebo jestli je optimalizovaný pro mobilní zařízení. Jednoduše vypilujte nabídku tak, aby odpovídala očekáváním moderního zákazníka.
-mm-