1. Prezentace musí být pro potenciálního kupce významná, relevantní – nesmí být všeobecně zaměřená, nesmíte říkat při každé prezentaci to samé, ale zaměřit se na konkrétní osobu a jí prezentaci přizpůsobit.
2. Vytvořte spojení mezi vaším produktem nebo službou a vaším potenciálním zákazníkem – připravte si příklady, jak váš produkt nebo službu může využít tento konkrétní zákazník.
3. Jděte k věci – lidé jsou zaneprázdnění a nemají čas poslouchat zdlouhavé diskuze. Ke klíčovým bodům se dostaňte rychle.
4. Buďte živí – musíte vyjadřovat nadšení a energii, využívat efektivně hlas, modulovat ho, nemluvit monotónně.
5. Využijte herectví – nebojte se projevů, které prezentaci učiní zajímavější.
6. Využívejte hmotnou demonstraci – pište, kreslete, ukazujte,...
7. Věřte ve váš produkt nebo službu – to je nejklíčovější moment celé prezentace. Jestli v něj nevěříte, jak chcete přesvědčit zákazníka, aby si ho koupil?
-ba-