Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu

Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Existují ale obory (a není jich v dnešní technologicky rychlé době málo), na které nejsou klienti zvyklí a které vyžadují nové přístupy. Na tyto obory navazují zcela nové obchodní modely a produkty, jejichž prodej je velmi specifický a v mnohém se liší od zaběhnutých postupů. Zde jsou specifika obchodování v rámci nového trhu a tipy, jak nejlépe v tomto prostředí prodávat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.