Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální jednání. Klienti se rádi emočně ztotožňují s produkty i firmami, a proto platí, že pokud jste…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…