Každá značka, firma nebo produkt by za sebou měly mít určitý příběh. Ten by měl vysvětlovat motivace, které vedly k vývoji daného produktu, a přiblížit jej více…
Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační…
Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi…
Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se…
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…