Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento…
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…