Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v …
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…
Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí…
Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se…