Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho obchodníků si ale časem vypěstuje špatné návyky, které jim zabraňují postupovat v obchodním světě a…
Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové…
E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem…
Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od…
Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez…
Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní…
Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl…
Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně,…
Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…