Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě odradit. Zákazník s vámi nebude chtít vyjednávat, pokud budete od…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Článek v rámci předplatného Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…

Článek v rámci předplatného Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…

Článek v rámci předplatného Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…

Článek v rámci předplatného 2 typy zákazníků, kterým se raději vyhněte

Vyjednávání s obtížnými klienty potká čas od času každého. Někteří ale…

Článek v rámci předplatného Jak na profesionální prodejní prezentaci

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval…

4 kroky k úspěšnějším obchodním nabídkám

Obchodníci tráví dlouhé hodiny pečlivým sepisováním nabídek pro potenciální…

Výpis 625637 z celkem 746