Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza potenciálních zákazníků. Kontakty na lidi, kteří mají šanci stát se novými klienty (v angličtině se…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…
Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…
Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…
Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k…
Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje…
Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…