Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí dokážete podnítit klientovu zvědavost, vysvětlit mu jednoduše složitý…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody

To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…

Článek v rámci předplatného 5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…

5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…

Výpis 183195 z celkem 443