Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí dokážete podnítit klientovu zvědavost, vysvětlit mu jednoduše složitý…
Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…