Marketing - zprávy z HR

Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že se prodejce svévolně rozhodne…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…

Článek v rámci předplatného Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak na konci schůzky přejít k uzavření obchodu

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…

Článek v rámci předplatného Opravdu má dobrá prezentace být krátká?

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…

Článek v rámci předplatného Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha…

Článek v rámci předplatného Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…

Článek v rámci předplatného Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…

Článek v rámci předplatného Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…

Článek v rámci předplatného Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…

Výpis 235247 z celkem 443