Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách schůzky. Během těch se totiž klient (ať už vědomky nebo…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …