Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…