Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Jak ale zajistit, že klient bere svoji situaci vážně a že si…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…

Článek v rámci předplatného Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Článek v rámci předplatného Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům

Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře,…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne

I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…

Článek v rámci předplatného Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme…

Výpis 4052 z celkem 450