Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a…
U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…
První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme…
Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…
Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…
Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…