Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a…

Článek v rámci předplatného Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne

I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…

Článek v rámci předplatného Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul

Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…

Článek v rámci předplatného „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…

Článek v rámci předplatného Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…

Výpis 4052 z celkem 443