Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka si zaděláváte na to, že klient koupí nejlevnější a nejokleštěnější…

Článek v rámci předplatného Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…

Článek v rámci předplatného Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…

Článek v rámci předplatného Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů

Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…

Článek v rámci předplatného Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji

Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zabránit tomu, aby klient odmítl nabídku kvůli vysoké ceně

Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…

Článek v rámci předplatného Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…

Článek v rámci předplatného Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem

Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…

Článek v rámci předplatného Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit.

Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…

Výpis 6678 z celkem 450