Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka si zaděláváte na to, že klient koupí nejlevnější a nejokleštěnější…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…