Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…
Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…
Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…
Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…
Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…
Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…