Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku, musíte vědět co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale…

Článek v rámci předplatného Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…

Článek v rámci předplatného Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…

Článek v rámci předplatného Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo

Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…

Článek v rámci předplatného 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Článek v rámci předplatného 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…

Článek v rámci předplatného Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody

Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …

Článek v rámci předplatného 5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti?

Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…

Článek v rámci předplatného 3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit

Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…

Článek v rámci předplatného Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje

Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

Výpis 7991 z celkem 443