Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace přejít k samotnému podpisu smlouvy. Řada obchodníků má právě s touto…

Článek v rámci předplatného Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…

Článek v rámci předplatného Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta

Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i…

Článek v rámci předplatného Jak projevit empatii při jednání s klientem

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů

B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…

Článek v rámci předplatného „Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…

Článek v rámci předplatného Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Článek v rámci předplatného Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…

Článek v rámci předplatného Pět základních stylů vyjednávání

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…

Článek v rámci předplatného Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem

Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…

Výpis 105117 z celkem 443