Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát nám klienti řekli „ANO“ na naši nabídku. Tak proč by zamítavé „NE“ mělo být vůbec zvažováno…
Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…
Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…
V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…
Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…
Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…
Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…