Marketing - zprávy z HR

Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat ostatním respekt. Chcete-li být pánem situace, potřebujete empatii, dobré komunikační…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru…

Článek v rámci předplatného Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje

Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá…

Článek v rámci předplatného Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Jak v obchodování získávat "ano"

Článek v rámci předplatného Jak v obchodování získávat "ano"

Nicola Cooková, pracovnice poradenské společnosti Shortcuts, která se…

Článek v rámci předplatného Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde"

Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další…

Článek v rámci předplatného Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem

Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat.…

Jak prodávat klíčovým zákazníkům?

Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak být přesvědčivější

Každý obchodník musí umět přesvědčit jednotlivce nebo skupiny lidí a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem…

Článek v rámci předplatného Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…

Výpis 365377 z celkem 443