Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní znalostí toho, co klient požaduje, čím si již prošel a co vlastně…
V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…
Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
"Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…
Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního…
Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…