Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou řekl. Prohlášení o tom, že je potřeba si danou věc rozmyslet, je…

Článek v rámci předplatného Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi

Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…

Článek v rámci předplatného Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…

Článek v rámci předplatného Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji

Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…

Článek v rámci předplatného Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…

Článek v rámci předplatného Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích

Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…

Článek v rámci předplatného Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…

Článek v rámci předplatného 4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…

Výpis 2739 z celkem 450