Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň jste zodpověděli všechny jeho dotazy, zbývá už jen jediné –…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek…
Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného.…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…