Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň jste zodpověděli všechny jeho dotazy, zbývá už jen jediné –…

Článek v rámci předplatného Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…

Článek v rámci předplatného Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek…

Článek v rámci předplatného Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného.…

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…

Článek v rámci předplatného Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…

Článek v rámci předplatného Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…

Článek v rámci předplatného Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…

Článek v rámci předplatného Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů

Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…

Výpis 5365 z celkem 443