Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často není tak důležitý, jako to, jak svou nabídku formulujete. Zde jsou čtyři tipy, jak s…
Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…
Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek…
Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného.…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…