Marketing - zprávy z HR

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které nejběžnější chyby v naslouchání mohou způsobit, že přicházíte o obchody:…

Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Článek v rámci předplatného Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…

Když zákazník udělá chybu

Když zákazník udělá chybu

Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…

10 věcí, které zákazník opravdu nechce slyšet

Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…

3 kroky k záchraně obchodu

3 kroky k záchraně obchodu

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…

Jak se vrátit zpátky k tématu

Článek v rámci předplatného Jak se vrátit zpátky k tématu

Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…

10 pravidel první obchodní schůzky

Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první…

8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Článek v rámci předplatného 8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě…

6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

V přímém prodeji často přejímáte více…

Článek v rámci předplatného Pravdy a mýty o dokončení prodeje

Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se t&…

Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Článek v rámci předplatného Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazn&…

Specifika prodeje finančním ředitelům

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel…

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

Ideálním výsledkem obchodního jednán&…

Výpis 417429 z celkem 443