Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co nikdy neříkat potenciálním zákazníkům

Při prodeji jde především o to, abyste získali důvěru zákazníka, a on od vás pak může něco koupit. Existuje několik věc&…

Článek v rámci předplatného Přečtěte svého klienta

Úspěšní prodejci a manažeři chápou důležitost…

Námitky vůči ceně - jak reagovat?

Je to moment, kterého se většina obchodníků nejvíc bojí: Oznámíte cenu a…

Článek v rámci předplatného Konzultativní prodej - jak na to

Techniky konzultativního prodeje se hodně podobají práci profesionálních…

icon Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale…

3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

Článek v rámci předplatného 3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Obchodní jednání s top managementem aneb Konzultativní prodej

Může se obchodník diferencovat od konkurence při jednán&…

Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

Prodat méně někdy vlastně znamená prodat více

Může se zdát divné žádat prodejce, aby prodal m&…

4 rady, jak bez obav dokončit prodej

Článek v rámci předplatného 4 rady, jak bez obav dokončit prodej

Každé prodejní jednání se dříve nebo…

Jak se vyhnout otázce ceny v rané fázi prodeje

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout otázce ceny v rané fázi prodeje

Cena je a bude vždy to první, na co potenciální z&…

Příprava na první obchodní schůzku

Příprava na první obchodní schůzku

Nemá smysl oslovovat klienta poprvé bez náležit&…

Jak na jednání u oběda

Článek v rámci předplatného Jak na jednání u oběda

Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…

7 rad pro úspěšné vyjednávání

Článek v rámci předplatného 7 rad pro úspěšné vyjednávání

Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…

Výpis 430442 z celkem 443