Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit sekci pro novináře na firemním webu

Získat novináře, který napíše o vaší firmě, je výborný způsob, jak zdarma propagovat značku. Vzhledem…

Tiskové zprávy e-mailem? Ano, ale uváženě

Článek v rámci předplatného Tiskové zprávy e-mailem? Ano, ale uváženě

Využití e-mailu k rozesílání tiskových…

5 nenákladných taktik k rozšíření zákaznické základny

Článek v rámci předplatného 5 nenákladných taktik k rozšíření zákaznické základny

Omezené rozpočty jsou stále každodenní realitou. Jak…

5 tipů jak se připravit na rozhovor pro média

Článek v rámci předplatného 5 tipů jak se připravit na rozhovor pro média

Čas od času se vám může naskytnout příležitost mluvit o va&…

Silný marketing ve slabé době

Článek v rámci předplatného Silný marketing ve slabé době

Dnešní firmy čelí výzvě prosadit se navzdory…

7 kroků k lepší ústně šířené reklamě

Článek v rámci předplatného 7 kroků k lepší ústně šířené reklamě

Reklama zaměřená na vyvolání efektu ústního šíření mezi zákazníky, tzv.…

Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

Článek v rámci předplatného Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na…

Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

Článek v rámci předplatného Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti…

Staňte se myšlenkovým lídrem

Staňte se myšlenkovým lídrem

Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže…

Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Článek v rámci předplatného Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…

2 mýty přímého marketingu

Článek v rámci předplatného 2 mýty přímého marketingu

Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…

8 kroků k přilákání zákazníků

Článek v rámci předplatného 8 kroků k přilákání zákazníků

Jestliže chce firma dosáhnout růstu, měla by usilovat o více zákazníků.…

Pozor na marketingové chyby v roce 2010

Pozor na marketingové chyby v roce 2010

Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti…

Výpis 313325 z celkem 995