Chcete-li být úspěšní v získávání publicity, držte se hesla, které platí i všude jinde - nesabotujte své úsilí hloupými a snadno odstranitelnými chybami. Článek…
Obtížné ekonomické časy si žádají maximální schopnost využít dostupné…
Uživatelé internetu, kteří se přihlásí k odběru vašich e-mailových zpráv,…
Měli jste někdy pocit, že účastníci vaší telekonference surfují po…
Marketéři již velmi dobře umějí odstraňovat ze svých seznamů špatné e-…
Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však…
Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například…
Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na…
Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl…
Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli…
Vzhledem ke klesající důvěře zákazníků mají nejlepší pozici pro úspěch v…
Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba…