Marketing - zprávy z HR

E-mailem k loajalitě vůči značce

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej však správně využít? Položte si následující otázky: -…

Desatero rychlého a snadného PR

Článek v rámci předplatného Desatero rychlého a snadného PR

PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…

Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

Článek v rámci předplatného Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…

Spojte prodej s marketingem

Spojte prodej s marketingem

Spolupráce prodeje a marketingu ve firmách často pokulhává. Oddělení…

Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky

Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své…

Jak zničit byznys v pěti krocích

Článek v rámci předplatného Jak zničit byznys v pěti krocích

Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být…

5 tipů pro design newsletteru

5 tipů pro design newsletteru

Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno…

10 tipů jak změnit negativní pohled na značku

Článek v rámci předplatného 10 tipů jak změnit negativní pohled na značku

Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…

Jak na PR v malé firmě

Článek v rámci předplatného Jak na PR v malé firmě

PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…

Jak přimět zákazníky k samoobsluze

Článek v rámci předplatného Jak přimět zákazníky k samoobsluze

Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však…

6 lekcí od nejlepší marketingové kampaně všech dob

Článek v rámci předplatného 6 lekcí od nejlepší marketingové kampaně všech dob

Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké…

PR ve světle ekonomické krize

Článek v rámci předplatného PR ve světle ekonomické krize

I když na počátku hospodářského zpomalení tvrdili odborníci na PR, že tento…

Staňte se nejlepší možností

Staňte se nejlepší možností

Nejlepší způsob posílení obchodních vztahů spočívá v tom, stanete-li se pro…

Výpis 365377 z celkem 995