E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej však správně využít? Položte si následující otázky: -…
PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…
Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…
Spolupráce prodeje a marketingu ve firmách často pokulhává. Oddělení…
Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své…
Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být…
Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno…
Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…
PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…
Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však…
Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké…
I když na počátku hospodářského zpomalení tvrdili odborníci na PR, že tento…
Nejlepší způsob posílení obchodních vztahů spočívá v tom, stanete-li se pro…