Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si potřebuje vybudovat síť informovaných, důvěryhodných zdrojů, na které se může obrátit pro…
Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…
Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…
Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…
Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…
Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…
Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium…
Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…
Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…
Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je…
I ke-mailovému marketingu je třeba přistupovat strategicky a vyvarovat se…
Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus.…