Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Důvod změnit reklamní agenturu

Matthew Bryan Beck pracuje jako kreativní stratég pro Ogilvy & Mather NY (mezinárodní agentura pro PR, reklamu a marketing), a proto dobře ví, jaké chování…

Jak předejít syndromu vyhoření v oboru PR

Jak předejít syndromu vyhoření v oboru PR

Dlouhá pracovní doba, nutnost neustálého přizpůsobování scénáře, krizový…

6 způsobů, jak PR napomáhá SEO

6 způsobů, jak PR napomáhá SEO

Chcete-li mít opravdu dobré SEO, bezpochyby vám pomůže kvalitní PR…

Jaký obsah se nejčastěji stává virálním?

Kdyby existovala zcela jasná odpověď, řada marketérů a PR pracovníků by ji…

5 nejčastějších mýtů o sociálních sítích

Všichni to dělají, ale málokdo tomu skutečně rozumí. Tak přesně to se dá…

Jak se liší chování mužů a žen na sociálních sítích?

Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Platí to i na sociálních sítích? Pokud…

Fotosoutěž na Facebooku: Jak maximalizovat efekt pro značku

Fotografie představují médium s největším virálním potenciálem a Facebook…

Jak zvýšit konverzi na vašem webu ještě dnes

Pokud si nejste jisti, zda je vaše webová stránka dostatečně uzpůsobená pro…

Když chcete, aby novinář přijal váš telefonát...

Příručka úspěšného PR pracovníka říká, že je třeba volat reportérům. Ale už…

Návod na úspěšnou infografiku

Návod na úspěšnou infografiku

Mnoho bylo napsáno o důležitosti infografik. Umožňují rychlé sdělení…

5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy…

Jak na tiskovou zprávu v roce 2014? Vytvořte infografiku

Zaujmout tiskovou zprávou je stále těžší. Šance se zvyšují, použijete-li…

Tradiční marketing žije dál

Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v …

Výpis 92104 z celkem 996