Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět rozpoznat, zda jejich myšlenka má potenciál skutečně uspět. To je možné jedině kombinací nápadu…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé…
Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…
LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…
Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…
V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…
Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…