Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý…
Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…
Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…
I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…
Nevhodné barvy ztěžují zejména u malých a středních firem komunikaci s…
Jak vypadá knižní marketing v praxi? V rozhovoru pro Marketingové noviny…
Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je…
Média zažijí letos rušný rok. Vyplývá to z analýzy vývojových,…
Automobilové odvětví česká v letoším roce velká výzva. Bude se muset…
Mezi kontroverzní témata v reklamě patří především tabákové výrobky, léky,…
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto…
Firmy mi často lámou hlavu s tím, jak ve velké konkurenci zvýšit počet…