V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy i na vnitřní veřejnost, tj. zaměstnance. Tento sektor totiž také nabízí mnoho…
Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…
Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…
Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…
Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…
Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…
Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…
Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce…
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…
Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…
Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…
Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…