Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 1. část

V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy i na vnitřní veřejnost, tj. zaměstnance. Tento sektor totiž také nabízí mnoho…

Vzpoura proti strojům

Článek v rámci předplatného Vzpoura proti strojům

Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj

Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…

10 tipů pro obchodní dopisy

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro obchodní dopisy

Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…

Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě

Článek v rámci předplatného Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě

Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…

Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst

Článek v rámci předplatného Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst

Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…

Aby váš leták vynikl

Článek v rámci předplatného Aby váš leták vynikl

Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…

12 důvodů pro marketingové pohlednice

Článek v rámci předplatného 12 důvodů pro marketingové pohlednice

Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce…

Kam směřuje televizní reklama?

Článek v rámci předplatného Kam směřuje televizní reklama?

V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…

Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Článek v rámci předplatného Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…

Pět slov, která nepatří do reklamy

Článek v rámci předplatného Pět slov, která nepatří do reklamy

Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…

Klíčové tipy pro CRM

Článek v rámci předplatného Klíčové tipy pro CRM

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…

Integrovaná komunikace zatím spíše teorií

Integrovaná komunikace zatím spíše teorií

Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…

Výpis 313325 z celkem 618